środa, 18 lutego 2009

"Nie potrafię cię zatrzymać

Nie potrafię cię zatrzymać,
Porwał cię północny wiatr
Chłodnym pocałunkiem sfrunął
Choć myślałam że nie czas...
Na ostatnie słowa
Na ostatnią łzę
Na przerwaną krzykiem rozmowę
Na ostatnie słowa
Na ostatnią łzę
Na ciebie beze mnie i mnie

Nie potrafię cię zatrzymać
Chociaż nie chcę tańczyć sama
Nic już nie mam, liście więdną
Wziąłeś wszystko do zabrania...
Dwa ostatnie słowa
Krótkie „no to cześć”
Którym skończyłeś rozmowę
Dwa ostatnie słowa
Krótkie „no to cześć”
Dla ciebie beze mnie i mnie...

Moje dłonie dziś przy twarzy
Płacz znajomy a oczom dłonie
Dzisiaj szepczą nasze sprawy
Dwa marzenia niespełnione

Nie potrafię cię zatrzymać
Puste ręce dusza pusta
Wokół ciebie inni ludzie
Inne oczy inne usta
I znów pierwsze słowa
Pierwsze słodkie łzy
Pocałunki wirujące w głowie
I znów pierwsze słowa
Pierwsze słodkie łzy
Już nie mój inny ty

Nie potrafię cię zatrzymać
Porwał cię północny wiatr
I już nie chce byś był przy mnie
Chyba już najwyższy czas...
Na ostatnie słowa
Na ostatnią łzę
Na przerwaną krzykiem rozmowę
Na ostatnie słowa
Na ostatnią łzę
Na ciebie beze mnie i mnie...

Więc me dłonie dziś przy twarzy
Płacz znajomy a oczom dłonie
Dzisiaj szepczą nasze sprawy
Dwa marzenia niespełnione

Dwa ostatnie słowa
Dwie ostatnie łzy
Już nie mój na zawsze ty.

A. Rymarowicz

Brak komentarzy: